SELAH VROUWENDAG 17 JUNI 2017

Wie kent ze niet? Die zware regenbuien en levensstormen die je ontmoedigen, misschien zelfs wel verlammen, waardoor je hoofd, hart en voeten niet langer naar dansen staan. In moeilijke tijden lijkt de Bijbelse opdracht om je te allen tijde te verblijden onmogelijk. Of toch niet? Recent verscheen er van de hand van Marianne Grandia (spreekster, auteur en oprichter van Stichting Selah) het boek ‘Dansen in de regen – vreugde vinden in God, ook als het in je leven stormt.’

Marianne: ‘Dansen in de regen betekent niet de regen en de stormen bagatelliseren of negeren, en ook niet dat je geen tranen, vragen of twijfels hebt. Dansen in de regen betekent dat je je natte gezicht opheft naar God en je je door Hem laat vullen met een vrede en vreugde die boven alle omstandigheden uit gaan.’

Het thema van dit boek staat ook centraal op de Selah vrouwendag. Een dag waarop we je graag willen bemoedigen, maar ook willen aanmoedigen om je vast te klampen aan God, Hem als veilig (te gaan) ervaren. Je aan Hem te durven overgeven en je Halleluja (Lof zij de Heer) gaan of blijven zingen, ook al is het dan misschien met gebroken stem. Een dag met de melodie die je hart uitnodigt tot het maken van een vreugdedans.

Ben jij erbij?
Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar vrouwendag2017@stichtingselah.nl. Na ontvangst van je mail nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

We kijken uit naar je komst!
Anja, Marlies en Marianne

Praktische info: